MEN SOLEN DÅ

Vad tog solen vägen? ja sa ju det! gud leker bara med oss! gud, nu gör du så här! GE OSS SOL! JAG SVÄR PÅ ATT JAG KOMMER OCH SLÅR DIG ANNARS OCH JAG TAR ALLA DINA JÄVLA ÄNGLAR MED MIG!

okej, tillbaka till värkligheten.
jag gick och la mig mycket sent igår.....inte så bra.
jag har fortfarande inte fått tag i Pablo nen pissmyran, men snart kommer mesilen och då kANSKE hon vaknar till lite!

nu ska jag kolla mina besökare. oj, juste! det här är mitt 108 inlägg! coolt va? aja, jag glömde säga när det var 100 så det får bli 108 firande!
vad ser jag uppe i taket? en fråga jag aldrig kommer få svar på....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, läste nyss din kommentar som du har skrivit till mig! Först vill jag sägs TACK för att du gillar min blogg så mkt :)Du kan skicka din bild till min blogg hotmail: [email protected], så ska jag se vad jag kan göra! :) /Bellie

2009-04-09 @ 17:05:11
URL: http://thailack.blogg.se/
Postat av: Någon

Grattis bloggen!!

SKRIV OFTARE!!!! :)

2009-04-09 @ 17:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0