APRIL SKA UTROTAS enligt mig

HATAR 1 APRIL! man blir inte tagen på alvar, alla tror man skämtar! aja, idag fick vår svenska lärare hård damp. han skrek så jag darrade....han sa att min klass var JÄVLAR! jävlar, får lärare säga så till oss? jag feffe och ebba har också planerat att skapa oss en internationel framtid! det inebär ny skola och USA! jag och ebba ska till london snart också så då blir vi ascolla internationella människor! jag lurade ingen...fan


snart är det game game game!
det är vår nu!

jag bjuder på den.... oförberedd!
 vi såg ljuset tror jag...

Kommentarer
Postat av: Lindu

Gud så fin bild < 3

2009-04-02 @ 18:40:23
Postat av: kalle

snygga bilder!

2009-04-02 @ 23:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0