desperate-CASSATA

Någon frågade vad cassata är! ja, cassata är världens jävla godaste glass! rena njutningen....
den köper man på glasshuset och är lite av en drog för mig och PABLO/EBBA.

nu sitter jag i min säng och känner hur min dator snart kommer börja brinna. den är fruktansvärt varm!
jag är besviken....djupt besviken! det var ingen desperate idag, fan fan fan! det var fucking ishockey istället! vem fan vill se ishockey? INTE JAG!
men det var ju lost sen vilket var bra. aa, nu ska jag ringa till 5 an och klaga!
nice!

Kommentarer
Postat av: ingen

Tack, ni skriver alltid om Cassata så det är bra att veta.

så jävla dåligt med ishockeyn!!!! jag längtade verkligen efter desperata.

SKRIV OFTARE!!!!!!

2009-04-08 @ 12:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0