EN penna KAN förstöra SÅ mycket

idag har jag och pablo njutit av den sköna solen...
sen åkte vi och mötte vendela på yogan. yogan var fruktansvärt jobbig! rena förnedringen om jag ska vara ärlig. det var extra jobbigt eftersom man inte varit där på ett tag.
en annan jobbig sak var att jag inte ätit på hela dan. så när man står i hunden är det inte så jävla kul kan jag säga! man skakar sönder.

nu sitter jag här hemma och har ätit. massa grönsaker och skit...ganska gott om jag ska va ärlig.
en bra sak är att desperate och ugly betty börjar idag! en dålig sak är att skolan börjar! när vi satt på tuben skulle jag leta efter min mobli. jag hitter istället en penna som påminner mig av skolan! INTE KUL! den jävla penna förstörde min dag...
en bild på pablo.
för er som inte vet är pablo ebba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0