FILOSOFERA

JAG har precis kommit hem från Pablo. vi hade mycket trevligt och gick runt med två små söta barn som var ninjor och påskkärringar, mycket roligt! pablos mamma gkorde otroligt god mat och nu är jag glad! jag har aldrig tyckt om fetaost eller vanlig osst, visst pizza ost och så men inget annat.
hon gjorde en fruktansvärt god paj med fetaost och spenat plus en tårta som såg ut som ett ägg, vackert vackert!

men nu mina kära vänner ska jag filosofera lite....


en annan jobbig sak är när gammla senila människor öppnar dörren när de små barnen går påskkärring och tror att man bjuder på godis! hata hata hata! det är inte deras fel, jag vet, men det är så jobbigt när de tittar på en och inte fattar! titta på barnen förfan! ska de behöva säga ( VI VILL HA GODIS TACK) ? NEJ TYCKER INTE DET!
jag blir arg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0