HEM LJUVA HEM

NU ÄR JAG HEMMA!
jag var med min syrra och åt lunch och kan ni tänka er jag F-I-K-A-D-E med min syster! jag rent ut sagt hatar "fika tjejer"!
nej, vist får man fika men det är bara ordet som går mig på närverna!
vi köpte en födelsedags gåva till henne, kul är det och säga gåva! jag gick jorden runt också i mina nya skor(med klack) så jag har ganska ont i fötterna. de är bekväma men inte att promenera i!

PABLO! en liten sak till dig bara! mange kommer på lördag så att du vet.....carro säger attt om jag får ta med mig dig så får hon ta med sig honom! tycker det var fult sagt, hon kan fan inte påstå att det är samma  sak!

nu ska jag nog skriva lite och läsa...
en gammal bild!

Kommentarer
Postat av: Vanessa

du blir så bra på bild och jag älskar din stil.

Puss

2009-04-08 @ 19:15:37
Postat av: kristina

tack! right back at ya!



puss

2009-04-08 @ 19:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0