Jag ska!

En sak som är skum är när man inte vet varför man säger att man ska göra saker men inte gör dom. Ett exempel är när min mamma för en stund sen sa -kristina ta in dina rena kläder! -jajaja, jag kommer! Nu var det ett bra tag sen jag skulle ta in mina kläder och jag har fortfarande inte hämtat mina rena kläder, hur fan kommer det sig att man tycker det är jobbigt att göra vissa saker men kul att göra andra?

IDAG ÄR DET OSCARSGALAN! MEN DET VISAR SIG NU ATT JAG INTE HAR KANAL 9 LÄNGRE, FAN FAN FAN!

Nu ska jag hämta mina kläder! ses.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du gräver vekligen i livets gåtor du.

2009-02-22 @ 15:06:59
Postat av: ebba

2009-02-22 @ 15:07:10
URL: http://ninjornasdal.blogg.se/
Postat av: Cristin

Vilken fin blogg :)

ska vi prenumerera på varandra på bloglovin?

om du vill det kan du lämna en kommentar i min blogg, och direkt när jag ser det lägger jag till dig :)

ha det super!

2009-02-22 @ 21:33:43
URL: http://ccristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0