AMIR OCH JAG.


Mitt möte med Amir idag.
Herre min jävla fucking gud. Jag och Ebba stod i rulltrappan vid östermalmstorg och gaggade loss om Amir. Då skriker Ebba -AMIR! och jag trodde hon skämtade. Men då står människan där. Vi blir helt uppspelta och skriker och kramar Amir fyra gånger sammanlagt. Vi berättar att vi pratade om honom precis och då säger han.-ja, när man talar om trollen. Med Amirbetoning. Vi frågar i fall vi får ta bilder, -ja självklart! Svarar han. (snäll Amir) Detta är förfan huvudrollsinnehavaren av Sveriges största Gayblogg!!!




Lite bilder från idag på fucking Sturekatten.

Ett stort tack till våran gympaläraren som ställde in lektionen idag, så att vi kunde träffa Amir!!
yes


Kommentarer
Postat av: ebba

Amir-du betyder brur.

2009-03-02 @ 20:47:26
URL: http://ninjornasdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0