Det kan vara så att jag är lat.....

jag har en massa skit att ta itu med, men jag orkar inte! kan man inte bara ta ett piller och bli assugen på att plugga? jag ska nog deal ut dom pillerna till alla barn i skolan. plus alla sexåringar. jag är nog lite för lat för tror jag, sydn!

mm, anars ska jag nog plugga lite franska och lite no...sen vara med Tommy = morbror och Carro = syrran, kul kul!
en jobbig bild från i fradags. ebba kommer antagligen döda mig men den risken tar jag. ville bara bevisa att man vist kan bli vampyr på en natt. HUR JAÄVLA VIT FÅR MAN BLI? pluss att mitt nästan svarta hår gör mig mer blek! vi är lika vita som min vägg i bakrunden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0