FAN VAD DET SVIDER PÅ MIN TUNGA

Jag har precis städat och läst lite tidningar!
Idag var jag hemma hoss Ebba i Årsta, det var mycket kul, vi gamade.
Nu sitter jag och surfar och är nöjd med mig själv men en sak som suger är att jag ätit världens godaste godis som jag fick av min morbror, Tack! Jag åt nog lite mycket surtpullver så nu svider min tunga som fan, AJ!

Aa, nu ska jag tänka på vad jag vill äta till middag men det går inte så bra eftersom jag inte är hungrig.
EBBA FEFFE OCH JAG NÄR LIVET VAR SIMPELT! DET VAR TIDER DET!

Kommentarer
Postat av: Tommy

Hehe, "sorry" :P.

2009-03-08 @ 19:21:20
Postat av: kristina

haha, tack tack för allt det underbara godis och det var mitt fel att jag åt förmycket!!! =)

2009-03-08 @ 19:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0