NEJ MITT HÅR HAR INTE BRUNNIT OCH JA, JAG TRÄFFADE JOFRE

Idag vaknade jag vid 11 och åt två mint godisar till frukost. mycket näringsrikt! sen mötte jag ebba och vi åt mat och sen åt vi godis och drack cola, vi blev gravt illamående. SEN MINA VÄNNER SÅ VI JOFRE! JOFRE VAR MED EN KVINNA!

aja nu ska jag äta lite efterblivet godis.
ps: jag kammade mitt hyper lockiga hår så nu ser det ut som det varit en brand i mitt huvud, se själva!
nu...


 slänger in en bild var på OWE OCH OLAUSSON SOM JAG OCH NINJORDASDAL ALLTID GAGGAR OM.
FÖRSTA BILDEN OWE OCH DENNA BILD OLAUSSON

Kommentarer
Postat av: Sara

fin du e!!

2009-03-28 @ 18:53:38
Postat av: Anonym

leker du fluffig eller.

2009-03-29 @ 19:41:17
URL: http://ninjornasdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0