PUB

Idag var det skola som vanligt och jag argumenterade med min lilla lärare andreas. han gillar inte mig enligt  mig. man han påstår att han vis gillar mig. efter skolan åkte jag och ebba till stan och letade skor. man hittar bara saker när man inte vill hitta saker, alldrig när man har pengar! jag hade tur och hittade ett par skit snygga skor på PUB. de var fruktansvärt dyra och min far fick en stor chock! han sa att jag skulle rita dem och sen skulle jag kaske få dem! kanske tar jag som ett stort JA! aja, min syrra dampade loss på mig för min mobil var hemma och ingen kunde nå mig. hon ringde hela jävla familjen och sa att jag typ var död, hon är fan peranoid! nu ska jag plugga franska!

fan va mycket jag skrev! känner mig fruktansvärt bra!
antik vacker målning.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0